💢دایه های مهربانتر از مادر برای تکاب یا عاشقان صندلی های گرم و نرم بهارستان ؟


❇️باتوجه به نزدیک شدن ایام انتخابات تعداد ماشین های گران قیمت چندصدمیلیونی و شب نشینی های سسیاسیون سوخته و خام در معدود ساختمان های میلیاردی که متعلق به مرفهین بی درد تکاب می باشد بسیار زیادشده و بازار آنها داغ داغ است!!!


🔰بنام شب نشینی های دوستانه یا شرکت در نماز جمعه !!!


✅آدم خنده اش می گیرد واقعا ، این مجالس شما اگر شب نشینی است چرا فقط درایام انتخابات رابطه های دوستانه شما نمایان می شود ؟ اگر دلسوز مردم تکاب هستید چرا در طول چهارسال پیداتان نمی شود؟حالا کدام را باور کنیم؟هیچکدام !!!


✅البته دور همی های عیدانه و دوستانه و سایر مناسبت های که دور هم جمع می شوید فقط برای بحث انتخابات و انتخاب مهره های لازم برای شرکت در انتخابات می باشد.بله بزرگواران ما از رگ گردن به شما نزدیک تر می باشیم😉



🔰اما این افراد چه کسانی هستند ؟؟ 


✅این ها همان افرادی هستند که فقط در زمان انتخابات به تکاب می آیند ، این افراد کسانی هستند که غایت نهایی زندگی خود را صندلی های سبز مجلس می دانند و آنقدر تشنه خدمت(😂)(تشنه قدرت)به مردم هستند که سالهای سال درانتظار راه یافتن به بهارستان رنج دوران برده اند ، خون دلها خورده اند...!!!این ها کسانی هستند که در پست و مقامی که دارند هیچوقت هیچ فایده ای برای مردم منطقه نداشته اند و هیچ بازدهی برای مردم ندارند.



🔰واما چه کسایی از این افراد حمایت می کنند؟


✅کسانی که جزء مرفهین بی درد می باشند و فقط به دنبال این هستند که به دارایی هایشان بیافزایند و به زعم خودشان جایگاه و شان سیاسی اجتماعی خود را ارتقاء دهند و منافع مردم برای آنان به مانند یک پر کبوتر هم ارزشی ندارد...



🔰اما سخنی بامردم فرهیخته تکاب:


✅ما درطی سالیان گذشته خیلی رنج و محرومیت کشیده ایم ، اتفاقا ما خون دلها خورده ایم!!!مبادا گول پایتخت نشین و مرکزنشین های سایراستان ها را بخوریم و قاطی بازی کثیف سیاسی این افراد بشویم ، مبادا بخواهند رای ما را باشعار و ظاهرسازی در سبدهای کثیف سیاسی خود بیاندازند ، مبادا بگذاریم اشرافی گران و سیاسیونی که همیشه برعلیه منافع ما بوده اند به آرزوی دیرینه خود دست بیابند.


🔰وسخنی خطاب به آن افراد شاسی سوار ، پایتخت نشین و کسانی که خیال نشستن برصندلی سبز را در سر می پرورانند و طرفداران انگشت شمار آنان:


✅شما آرزوی خود را به گور خواهیدبرد و از مردم شریف تکاب تودهنی سنگینی خواهیدخورد👊




#همایون_هاشمی

#شاسی_سوار

#پایتخت_نشین